Hoe kan ik bestellen via jullie website?
Levertijd en status bestelling
Facturen
Backorders en voorraad
Technische zaken
Consumenten
Productvragen
Verzending en verzendkosten
Bestellen voor nieuwe klanten
Wanneer u geïnteresseerd bent in onze producten en/of diensten, kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij geven u graag meer informatie over onze dienstverlening. U kunt contact met ons opnemen via opreismet@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818. Dan zullen wij met u overleggen over uw wensen en kunnen wij voor u een debiteurnummer aanmaken.
Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
Als u klant bij ons bent is het eenvoudig om een bestelling bij ons te plaatsen.
1. Zoek uw product via het uiklapmenu of via de zoekbalk bovenaan de pagina.
2 Klik op de blauwe knop Toevoegen aan winkelmand en pas de aantallen per artikel desgewenst aan.
3. U kunt de producten ook toevoegen aan uw Favorieten, zodat u de volgende keer bij het bezoek aan onze site, direct ziet welke artikelen u de laatste keer heeft besteld.
4. Klik op bestellen
5. U krijgt een e-mail van de ontvangstbevestiging van uw bestelling.
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is aangekomen?
U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Een kopie van deze bevestiging gaat naar onze orderafdeling, zodat zij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar de bestelling binnen drie werkdagen te versturen. Producten die niet op voorraad zijn, zullen in backorder worden genomen en aan u worden uitgeleverd als deze bij ons binnenkomen.
Wat is de status van mijn bestelling?
U krijgt automatisch een email vanuit CB Vervoer of MyParcel (Track&Trace) dat de zending verstuurd is. Heeft u vragen over uw bestelling, neem dan contact met ons op via opreismet@62damrak.nl.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
U krijgt op het moment van bestellen automatisch een orderbevestiging per mail. In een enkel geval komt deze orderbevestiging in de spambox terecht. Mocht u de bevestiging niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Ik wil een wijziging aanbrengen aan het factuur- of afleveradres.
Wilt u uw factuuradres, emailadres voor facturen of contactpersoon veranderen? Dan kunt u contact met ons opnemen via info@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra wij de bestelling verzenden, versturen wij de factuur naar het door u opgegeven emailadres. Daarnaast voegen wij bij de levering altijd een fysiek exemplaar van de factuur toe.
Ik heb een vraag over mijn factuur.
Als u vragen heeft over uw factuur, kunt u contact met ons opnemen via opreismet@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818.
Prijs van producten
De prijzen van producten op onze site zijn de op dat moment geldende prijzen (inclusief BTW). Voor Nederlandstalige boeken geldt de vaste boekenprijs. Eventuele prijsstijgingen en -dalingen tussen het moment van bestellen en het moment van uitleveren worden niet aan de klant doorberekend.
Bij overduidelijke fouten in de prijzen van artikelen wordt de werkelijke prijs in rekening gebracht.
BTW
De verkoopprijzen van Nederlandse producten op onze site zijn altijd in euros en inclusief BTW. Op uw factuur vindt u naast de verkoopprijs inclusief BTW ook de BTW per product, korting en inkoopprijs terug.
Mijn product is niet op voorraad.
De zichtbare voorraad op de site is realtime gelinkt aan onze actuele voorraad in ons magazijn. Helaas komt het een enkele keer voor dat een artikel toch niet op voorraad is. Wij zetten het product dan in backorder. Deze zal vervolgens zo snel mogelijk aan u worden uitgeleverd.
Hoe kan ik mijn backorders annuleren?
Heeft u een bestelling geplaatst maar wilt u deze (deels) annuleren, neem dan contact met ons op via opreismet@62damrak.nl
Wanneer wordt mijn korting getoond?
Uw korting wordt getoond aan het einde van de bestelprocedure in het winkelmandje.
Hoe maak ik een bestellijst aan?
Een bestellijst is handig als u regelmatig dezelfde artikelen bestelt. U hoeft dan niets steeds opnieuw uw artikelen op te zoeken op onze website, maar bestelt ze snel en gemakkelijk direct vanuit uw opgeslagen Favorieten.
Een bestellijst kan op drie manieren gemaakt worden:
1. U dient ingelogd te zijn. Voeg de artikelen één voor één toe aan uw Favorieten door te klikken op het hartje-icoon onderaan het product.
Deze lijst Favorieten blijft bewaard elke keer als u inlogt of uitlogt en is te vinden onder het hartje-icoon naast uw profiel rechtsboven.
2. U kunt ook direct een up-to-date bestellijst downloaden via onze Google-Drive en deze mailen naar opreismet@62damrak.nl.
3. Bent u gebruiker van Medialog van TiteLive? Dan kunt u uw mandje importeren naar Medialog.
Hoe schrijf ik mij in voor jullie nieuwsbrief?
U kunt zich inschrijven op onze nieuwsbrief voor Engelstalige titels via nieuwsbriefbooks@62damrak.nl en/of voor reisgidsen - en kaarten via opreismet@62damrak.nl.
Kan ik als consument ook bij 62damrak bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk. Wij leveren alleen direct aan zakelijke klanten (B2B).
Ik kan een artikel niet vinden
Al onze artikelen voorzien van het ISBN. Mocht u een ISBN niet kunnen vinden, probeer dan te zoeken via de zoekfunctie. Het kan zijn dat het artikel verouderd is en daarom niet meer zichtbaar is op onze site. Als u bijvoorbeeld het oude ISBN van een fietskaart intypt, streven wij ernaar u het recente ISBN van de lopende editie te tonen.
Heeft u vragen over een bepaald artikel, neem dan contact met ons op via info@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818. Wij helpen u graag.
Kan ik ook producten reserveren?
U kunt producten reserveren. Neem dan contact met ons op via info@62damrak.nl, Overigens betekent het toevoegen van een product aan de winkelmand niet dat dit product automatisch voor u wordt gereserveerd.
Als u vragen heeft over uw reserveringen, kunt u contact met ons opnemen via info@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818.
De prijzen van producten op onze site zijn de op dat moment geldende prijzen. Voor Nederlandstalige boeken geldt de vaste boekenprijs. Eventuele prijsstijgingen en -dalingen tussen het moment van bestellen en het moment van uitleveren worden niet aan de klant doorberekend.
De verkoopprijzen van producten op onze site zijn altijd inclusief BTW. Op uw factuur vindt u naast de verkoopprijs inclusief BTW ook de BTW, korting en inkoopprijs terug.
Wie verzorgt het vervoer van mijn bestelling?
Ik heb een aansluiting bij het Centraal Boekhuis
Voor klanten die aangesloten zijn bij het Centraal Boekhuis, zal de bestelling verzorgd worden door CB Vervoer. U krijgt via automatisch een mailtje op het moment dat de order bij ons de deur uit gaat.
Ik heb geen aansluiting bij het Centraal Boekhuis
Heeft u geen aansluiting bij het CB? Dan versturen wij de bestelling via MyParcel. De levertijd van pakketpost (dozen) bedraagt één werkdag (binnen Nederland). U krijgt automatisch een Track&Trace van MyParcel.
De tijdsduur van een levering van een pallet bedraagt gemiddeld twee a drie werkdagen.
Wat zijn jullie verzendkosten?
De kosten voor het vervoer via MyParcel wordt per doos, per pallet of per zending worden op individuele klantbasis gemaakt. Deze bezorgkosten vindt u terug op de factuur. Voor meer informatie over bezorgkosten, kunt u contact met ons opnemen via info@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818.
Hoe kan ik producten retourneren?
Heeft u product recht van retour of heeft u een andere vraag over het retourneren van producten? Neem dan contact met ons op via info@62damrak.nl, ons contactformulier of 06-29339818.
U krijgt automatisch een email vanuit CB Vervoer of MyParcel (Track&Trace) dat de zending verstuurd/geleverd is. Heeft u vragen over uw bestelling, neem dan contact met ons op via opreismet@62damrak.nl.
Levert u ook buiten Nederland?
Ja, wij leveren aan alle landen binnen de EU. Heeft u een vraag over de verzendkosten, neem dan contact op met opreismet@62damrak.nl